dijous, 6 de novembre del 2008

Obama em regenera


La victòria d'Obama em regenera, m'optimitza i em posa del tot content.
Es miri com es miri... és una victòria de l'humanitat (que prové d'humà ) contra els Bush, Blair i Aznar de torn, sempre disposats a humiliar el més dèbil i sobretot embarcar-se en guerres il.legals pel seu profit personal.
M'agrada d'Obama que sigui jove, negre i tingui profundes conviccions socials. M'agrada d'Obama que vulgui canvis importants i diàleg internacional.
Probablement acabarè criticant Obama perquè hi ha moltes coses horroroses que com a "emperador del món lliure" haurà de fer... però, de moment, deixeu-me gaudir d'uns dies d'esperança i optimisme en una olla de cols mundial que no acostuma a oferir-nos bones notícies.
Si, Obama em regenera !!!

2 comentaris:

Rita ha dit...

Vinc de ca la Rateta Miquey. M'ha agradat el teu post i coincideixo amb tu. Segurament acabaré sucumbint en moltes coses, però d'entrada és un cop d'aire fresc.
Jo en vaig fer un post l'endemà de guanyar, per si et ve de gust llegir-lo, te'l poso:

http://lamevaillaroja.blogspot.com/2008/11/han-pogut.html

Seguiré passant.

Striper ha dit...

Esperem que ens regeneria a tots i que regeneri moltes coses de vveritat.