diumenge, 26 d’abril del 2009

Ravalejant








Revalejant un diumenge. Sentint la vida d'un barri viu mentre els altres dormiten burgesos i apagats. Es el Raval dels mil colors en blanc i negre. On la vida també ho es . El Raval de Manolo, de Maruja, de Terenci ...de la gent anònima , desnonada, marginada...de l'especulació, les places dures, els pixats i les escombraries...les prostitutes i el turista despistat. El barri de les mil sensacions, olors, aromes, gustos ...on conviu el "kitch" , el cutre, el que es diu "fashion". L'estimo perquè emmig de la sordidesa hi ha éssers humans sense que necessitin aparentar res més del que en realitat són.
Es el meu Raval i entre els seus carrers i la seva gent em sento viu.

Fotos : Vicens Lozano (prem les fotos i les veuras com cal )

1 comentari:

RaT ha dit...

Hola!
M'encanten les seves fotos, Sr. Lozano, molt, molt. Em presta la primera? la puc penjar al meu bloc? la trobo preciosa!